22. februar 2022

»Kar naredi flamenko magičen, je ta sinergija med nastopajočim in občinstvom. Medtem ko so v drugih umetniških formah obiskovalci tiho, lahko v flamenku velikokrat slišimo slavni ole in druge vzklike, zaradi katerih nastopajoči kar zažari na odru.«

Neimenovani sogovornik je opisal magičnost flamenka in interakcijo med nastopajočimi in občinstvom.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
22. januar 2024

»Nekaj novega - nekaj, kar nastopajoče postavi v različna razmerja z občinstvom.«

Format so ustvarjalci našli v obliki kviza z občinstvom kot primerne oblike, da v sodobnem gledališču ustvarijo nekaj novega - nekaj, kar nastopajoče postavi v različna razmerja z občinstvom.
17. julij 2022

»Hkrati vse to flamenko bogati, v obe smeri, tradicionalno in moderno. Človek ima izbiro.«

Grafenauer izraža svoje mnenje o bogastvu flamenka in možnostih izbire med tradicionalnim in modernim.
8. oktober 2019

»Štiri nastopajoče umetnice prepevajo v izobilju...«

Predstava vključuje štiri nastopajoče umetnice, ki prepevajo v izobilju.
17. julij 2022

»Sploh v modernem flamenku velja, da so precej odprti.«

Grafenauer govori o odprtosti modernega flamenka in razlikah v prepričanjih.
15. junij 2023

»Na eni strani je najmlajše občinstvo, ki postane odjemalec 'odraslih' umetniških del, na drugi pa so umetniki sami.«

Pirš je opisal dinamiko med najmlajšim občinstvom in umetniki v kontekstu zvočnih dogodkov za dojenčke in malčke.